• سامانه های بانکداری مدرن
    • خدمات بانکداری الکترونیک
    •  
      اینترنت بانک
      اینترنت بانک
      خدمات اینترنت بانک ایران زمین یکی از سیستم های بانکداری مدرن این بانک می باشد که برای مشتریان دارای ارتباط اینترنتی این   امکان را فراهم می سازد که در هر زمان به کلیه خدمات بانکی مورد نیاز دسترسی داشته و برای خود یک شعبه خانگی ایجاد نمایند.

       

      مراحل و شرایط استفاده از سیستم بانکداری اینترنتی:

       

      • مراجعه به نزدیکترین شعبه و افتتاح حساب سپرده
      • تکمیل فرم های مربوطه در شعبه
      • دریافت نام کاربری و رمزهای اول و دوم (رمز انتقال وجه) از شعبه

       

      ورود به سامانه اینترنت بانک ایران زمین با نام کاربری و رمز ایستا:
      پس از اولین ورود به سامانه اینترنت بانک، سیستم در قالب یک پیغام از شما می خواهد که به جای نام کاربری و رمز فعلی، نام کاربری جدید و رمز جدید ایجاد نمایید.
      توجه: "لطفاً در نگهداری و به خاطر سپردن نام کاربری و رمز جدید دقت نمایید، زیرا تنها با داشتن این نام کاربری و رمز جدید می توانید وارد سامانه اینترنت بانک شوید."

       

      معرفی خدمات اشخاص حقیقی:
      • تنظیم و دسترسی سریع به شماره سپرده های دلخواه و دریافت موجودی و صورتحساب در صفحه خانه (Home Page)
      • دریافت مشخصات سپرده خود (وضعیت سپرده، نوع سپرده، نام سپرده، شعبه افتتاح کننده و شماره شبا سپرده)
      • سپرده در یک نگاه: دسترسی به تمامی شماره سپرده ها
      • روزشمارمالی: نمایش گردشها با انتخاب نوع سپرده برحسب سال و ماه بصورت تقویمی
      • تماس: امکان ثبت شماره های کارت، تسهیلات ، سپرده و شبا خود را جهت سهولت در عملیات انتقال وجه را فراهم می آورد.
      • انتقال وجه: انتقال داخلی (عادی، مستمر، دستی ، کارت به سپرده)، انتقال داخلی و شتابی (کارت به کارت)، انتقال وجه بین بانکی پایا
      • گزارش گیری: گزارش گیری از (انتقال وجه های مستمر، انتقال وجه ساتنا، انتقال وجه پایا، جزئیات انتقال وجه پایا و تراکنش های کارت)، امکان لغو انقال وجه مستمرو امکان لغو و تعلیق و باز فعال نمودن انتقال وجه پایا
      • مدیریت تسهیلات: مشاهده نوع، شماره، وضعیت، مبلغ، مانده، تعداد، تاریخ شروع و سررسید، پرداخت اقساط تسهیلات، تهیه گزارش تسهیلات
      • مدیریت کارت: دسترسی آسان به کارت‌های صادر شده جهت پرداخت قبض، انتقال وجه، صورت‌حساب، موجودی، انسداد و تغییر رمز و انتخاب حساب فرعی (جزئیات) با مراجعه به منو کارت
      • ثبت مبلغ چکهای (تاریخ، مبلغ و ...) صادره قبل از وصول، مشاهده وضعیت چک‌های صادر شده
      • مدیریت چک: خرید شارژ، پرداخت قبوض عادی و دسته‌ای (مدیریت پرداخت)
      • تنظیمات: تغییر نام کاربری و رمز عبور و رمز دوم و تنظیمات صورت حساب

       

      معرفی خدمات اشخاص حقوقی :
      • تنظیم و دسترسی سریع به شماره سپرده های دلخواه و دریافت موجودی و صورتحساب در صفحه خانه (Home Page)
      • دریافت مشخصات سپرده خود (وضعیت سپرده، نوع سپرده، نام سپرده، شعبه افتتاح کننده و شماره شبا سپرده)
      • سپرده در یک نگاه: دسترسی به تمامی شماره سپرده ها
      • روز شمار مالی: نمایش گردشها با انتخاب نوع سپرده برحسب سال و ماه بصورت تقویمی
      • مدیریت چک: مشاهده وضعیت چک‌های صادر شده