• آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار
    • طبقه بندی اخبار
    • تجربه مشتری وجه تمایز ما در ارائه خدمات بانکی خواهد بود

      مدیر عامل بانک ایران زمین

      تجربه مشتری وجه تمایز ما در ارائه خدمات بانکی خواهد بود

      تجربه مشتری وجه تمایز ما در ارائه خدمات بانکی خواهد بود

      مدیرعامل بانک ایران زمین، در گردهمایی روساء شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی با اشاره به چشم انداز بانکداری دیجیتال در این بانک افزود: در عصر حاضر تجربه مشتری به عنوان وجه تمایز شرکتها مطرح است، و هدف از بانکداری دیجیتال ارائه خدمات و ایجاد یک تجربه برجسته و قابل اتکا برای مشتریان است.

      عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین، در بخشی از سخنان خود با اشاره به نقش بانکها در حمایت از تولید داخلی گفت: بانکها به عنوان بزرگترین بخش تأمین کننده مالی کشور برای اینکه بتوانند وظیفه خود را در برابر تولید کنندگان و دیگر بخشهای اقتصادی ایفا کنند نیاز به حمایت از جانب بانک مرکزی و سیاست گذاری های با ثبات دارند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر: