• آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار
    • طبقه بندی اخبار
    • نیروی انسانی خوب و متعهد یک سرمایه بی بدیل برای هر سازمان است

      مدیراستانی بانک ایران زمین عنوان کرد:

      نیروی انسانی خوب و متعهد یک سرمایه بی بدیل برای هر سازمان است

      نیروی انسانی خوب و متعهد یک سرمایه بی بدیل برای هر سازمان است

      گردهمایی سراسری معاونین و تحویلداران شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری با هدف ابلاغ مفاد همایش سراسری تهران با حضور مدیراستان، معاونین و تحویلداران شعب برگزار شد.


      به گزارش روابط عمومی: محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استان های اصفهان،قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری با ارج نهادن زحمات کلیه عزیزان مراتب تقدیر تشکر از سوی مقام محترم مدیریت عامل بانک در همایش روسای شعب سراسر کشور را ابلاغ و با تشریح مفاد همایش در خصوص تلاش های چند ماه گذشته و همت صورت گرفته نکاتی را ِیادآور و کار تیمی را ارزشمند عنوان و ایجاد هماهنگی جهت تحقق اهداف را بیش از پیش مهم و یکی از اصول پیشبرد آن برشمرد و گفت باید به درستی در مسیر مشخص شده گام برداشته و زمینه لازم جهت موفقیت بانک را در دستیابی به چشم انداز ها را هموار نمود.
      وی در ادامه با اشاره به موانع پیش رو، فرصت ها و تهدیدها ایراد سخن نمود و با حساس دانستن شرایط کنونی، رشد صورت گرفته را لازم ولی کافی ندانست و وجود نیروی انسانی قوی در استان را عامل اصلی و تاثیر گذار در رشد و جذب منابع عنوان و از همه همکاران خواست با توجه به وظیفه سنگینی که بر عهده فرد فرد همکاران گذاشته شده در حد انتظارات مدیران و سهامداران و اولیای گرامی بانک حرکت و به آرمان های بانک دست یابند.
      مدیر منطقه ای بانک ایران زمین ضمن تشریح زمینه های فعالیت بانک در بخش های متنوع و مختلف افزود: برای تثبیت و تقویت بنیه های مورد نیاز بانک باید تلاش مضاعفی با چاشنی کار مقرون به صرفه و به عنوان یک بنگاه اقتصادی به اصل انتفاع و حصول آن جهت تداوم فعالیت نگاه متفاوتی ترسیم داشت.
      سبزواری اظهار کرد: اهداف جدیدی تا پایان سال به شعب ابلاغ شده لیکن شروطی بر این مهم از قبیل: تعیین مبلغ ریالی، رشد حداقل ده درصدی نسبت به منابع آذر ماه و تحقق 150درصدی هدف آذرماه، تا پایان سال موثر بوده و رسیدن به این امر اساسی را در سایه برنامه ریزی، هم اندیشی و همت والادر جهت دستیابی به اهداف ضروری دانست.
      همچنین در ادامه به تشریح رهنمود های مدیر عامل پرداخت و ایام حساس پیش رو را بسیار مهم عنوان و تلاش در جهت دستیابی به شعب 1000 میلیاردی را از ضروریات دست یافتنی عنوان و افزود: با توجه به تدابیر صورت گرفته انتصاباتی در راستای ارزش آفرینی و زمینه سازی رشد جوانان فراهم شد، لیکن انتظار می رود با همت و کوشش شبانه روزی در ایام باقی مانده تا پایان سال و دستیابی به اهداف ابلاغی پاسخ مناسبی به اعتماد مدیران بانک داده شود. وی همچنین تجهیز منابع ارزان قیمت را در راستای جهش بانک مهم و تعیین کننده برشمرد و افزود: باید همکاران رویکرد بانک را پیگیری کرده و اشراف به آن داشته و استراتژی را شناخته و برای تحقق آن زمان صرف گردد و در این زمینه آموزش لازم نیز مد نظر قرار گیرد.
      وی با بیان ضرورت اهمیت ویژه به مبحث مطالبات غیر جاری بانک و راهکارهای جلوگیری از ایجاد مانده در سرفصل های مطالباتی دقت معاونین در این زمینه را راه گشا خواند و گفت: ما به عنوان آینه تمام نمای بانک باید با آراستگی ظاهر و رعایت نظم و انضباط فردی و اجتماعی متمایز عمل کرده و برخورد خوب با مشتری را نمونه ی تاثیر گذار در اذهان مراجعه کنندگان و بهترین ابزار موثر تبلیغاتی دانست.
      سبزواری در بخش دوم سخنان خود با تشریح بیانات معاونین عملیات بانکی، بانکداری مدرن و مدیریت امور شعب استانها، تکریم ارباب رجوع را از اصول اولیه بانکها با توجه به پیشینه بنگاه های اقتصادی برشمرد و سرمایه انسانی خوب و متعهد را یک سرمایه بی بدیل برای سازمان دانست، و با تاکید بر لزوم تغییر در بانکداری الکترونیک، آگاهی همکاران در زمینه های مختلف بانکداری دیجیتال را تعیین کننده و راه های رسیدن به این مهم را ارائه سرویس های مناسب و استفاده از تکنولوژی برتر و راهکار برون رفت از عقب افتادگی وجبران آن را توجه به زیر ساخت ها بیان نمود.
      وی با اشاره به ضرورت دستیابی به اهداف چشم انداز 1400 ، کسب سهم درصد بیشتر و فراوانی حضور در بانکداری مجازی را زمینه ساز شکوفائی بانکداری دیجیتال و فراهم سازی زمینه سرمایه گذاری دانست و ارائه پیشنهاد در راستای تامین سرویس های الکترونیک مورد نظر مشتریان را بسیار کارگشا و اثر گذار عنوان کرد.
      مدیراستان عنوان کرد: استفاده از بلوغ و نبوغ فکری همکاران و همچنین اشراف کامل در زمینه های اطلاعات بانکداری الکترونیک و اطلاع از نحوه عملکرد بانک های رقیب جهت به روز رسانی و تنوع در ارائه خدمات را با توجه حضور97 درصدی مشتریان و 3 درصدی استفاده کنندگان خدمات الکترونیک بسیارحائز اهمیت و راز ماندگاری ، حفظ ارزش ها و دستیابی به اهداف را در تلاش همگان دانست.
      سبزواری ضمن تشریح عملکرد شعب در حوزه های مختلف عملیات بانکی ثبات قدم،پیگیری مستمر،خودباوری و ایمان به اهداف را لازمه موفقیت دانست.
      در پایان ضمن برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از زحمات آقایان کفعمی،مشتاقیان و پارسی همکاران بازنشسته جلسه پرسش و پاسخ انجام و تنی چند از همکاران به بیان نقطه نظرات پرداخته و از طرف استان جمع بندی لازم صورت گرفت.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر: