• آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار
    • طبقه بندی اخبار
    • بازاریابی نوین سنگ زیربنای فعالیت های بانکی در عصر کنونی

      مدیر شعب استان خراسان مطرح کرد:

      بازاریابی نوین سنگ زیربنای فعالیت های بانکی در عصر کنونی

      بازاریابی نوین سنگ زیربنای فعالیت های بانکی در عصر کنونی

      گردهمایی روسای شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان های خراسان رضوی با موضوع بررسی عملکرد ماهانه و تشریح استراتژی ها، اهداف و برنامه های ابلاغی مدیریت امور شعب استان ها برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی: شمس آبادی مدیراستان به تشریح شمای کلی استراتژی، اهداف و برنامه های ابلاغی مدیریت امور شعب استان ها در سال 98 پرداخته و جزئیات هر بخش از دیدگاه سوابق و اقدامات انجام شده در شعب استان را از دیدگاه سوابق و اقدامات انجام شده در شعب استان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده و برنامه های آتی شعب، در جهت اجرای استراتژیها و اهداف جویا شده، سپس به نقد و بررسی هر یک از آنها پرداخت.
      شمس آبادی با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه مسئولین شعب و مهمترین معیار بررسی عملکردی، مدیریت و حفاظت از منابع فعلی، تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار و سودآور و برنامه ریزی و بازاریابی به منظور جذب مشتریان جدید است.
      وی افزود: جذب مشتری جدید به عنوان اولین قدم و آغاز یک تعهد بوده و پس از آن هر بانکدار باید تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات مورد نیاز مشتری و نحوه ارائه آن به بهترین شکل ممکن بکار گرفته تا منجر به کسب رضایت مشتری شود. پس ضروری است قبل از هر اقدام، نیازها و ظرفیتهای مشتریان بطور دقیق بررسی و متناسب با آن و در چارچوب ضوابط بانک بهترین خدمات برای مشتری در نظر گرفته شود.
      وی در ادامه به تشریح جایگاه فعلی استان درمقایسه با دیگر استانها پرداخته و عملکرد منطقه را از نظر ملاک های مقایسه ای ابلاغی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد و عنوان کرد: با توجه به جایگاه ویژه اقتصادی استان خراسان و خصوصاً شهر مقدس مشهد در کشور، مدیران عالی بانک انتظاراتی به مراتب متفاوت از آنچه تا کنون ارائه شده (خصوصاً در بخش منابع)، از این استان داشته، لذا مقتضی است روسای شعب با بهره گیری از ابزار و امکانات موجود و بکارگیری پتانسیل و استعدادهای انسانی پرسنل، به حفظ و جذب منابع مبادرت ورزند.
      شمس آبادی در پایان با تاکید بر بکارگیری اصل بازاریابی نوین به عنوان سنگ زیربنایی فعالیت های بانکی در عصر حاضر، مسئولین شعب را به عنوان هسته اصلی اشاعه فرهنگ مشتری مداری در بین کارکنان، به تحکیم ارتباط با مشتریان بالفعل و بالقوه دعوت کرد.
      معاون استان، عملکرد شعب در خصوص برگزاری کارگروه ها را مورد بررسی قرار داده و بر اهمیت اجرای آن تاکید کرد. وی از مسئولین شعب خواست تا با تشکیل به موقع کارگروه ها و ارسال گزارش های مربوطه، مدیریتهای ذیربط را در تدوین سیاستها و تولید خدمات جدید یاری دهند.
      وی در ادامه، حاضرین در جلسه را به رعایت مواردی از جمله : ایجاد نظم در بایگانی شعب با توجه به بخشنامه های مرتبط، شناسایی، مذاکره و جذب مشتریان بالقوه منطقه، برنامه ریزی جهت توزیع مناسب پایانه های فروش با توجه به صرفه و صلاح بانک، توجه به نظافت شعب، صرفه جویی در مصرف کاغذ و اقلام مصرفی، تکریم ارباب رجوع، تحکیم ارتباط با مشتریان شعبه خصوصاً مشتریان قدیمی، پاسخ به موقع به نامه ها، همکاری با نماینده استان جهت انجام امور بیمه تکمیلی و . . . دعوت کرد.
      سلیمانی راد با اشاره به ضرورت اطلاع کلیه کارکنان از آخرین بخشنامه و دستورالعمل های بانک، از حاضرین در جلسه خواست تا بیش از پیش به ملاحظات بازرسی توجه داشته و با دید آموزشی و ارتقای سطح دانش بانکی کارکنان از آن بهره برداری کنند.
      وی در پایان از مسئولین شعب خواست تا توجه ویژه ای به استراتژی ها و اهداف ابلاغی و برنامه های سال 98 داشته و در صدد بهبود و ساماندهی وضعیت منایع، مصارف، مطالبات، خدمات بانکداری نوین و . . . برآمده ضمن اینکه اهمیت و حساسیت تحقق این اهداف را در جلسات هفتگی شعب به کارکنان منتقل کنند.
      در پایان پیشنهادات و نقطه نظرات روسای شعب مشهد و ستاد استان مطرح و توسط مدیر منطقه و معاونین استان مورد ارزیابی و پاسخ قرار گرفت.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر: