• سرفصل اخبار
    • پربازدیدترین اخبار
    •  
    • فهرست اخبار
      آغاز پرداخت تسهیلات با نرخ سود 4 درصدی در بانک ایران زمین

      آغاز پرداخت تسهیلات با نرخ سود 4 درصدی در بانک ایران زمین

      دریافت تسهیلات با نرخ سود 4 درصدی از بانک ایران زمین در قالب "طرح کارساز ایران زمین 1 و 2" از امروز عملیاتی شد.

      صدور احکام جدید توسط مدیر عامل بانک ایران زمین

      صدور احکام جدید توسط مدیر عامل بانک ایران زمین

      طی احکام جداگانه ای از سوی عبدالمجید پورسعید، روسای ادارات بانکداری مجازی، پایگاه داده، توسعه نرم افزار، شبکه و سخت افزار و رئیس اداره بازرسی اجرائی و عملیاتی منصوب شدند.

      انتصاب مدیر امور حقوقی بانک ایران زمین

      انتصاب مدیر امور حقوقی بانک ایران زمین

      مدیرعامل بانک ایران زمین طی حکمی مدیرامور حقوقی بانک را منصوب کرد.

      بخشودگی و تخفیف ویژه برای بدهکاران بانک ایران زمین

      بخشودگی و تخفیف ویژه برای بدهکاران بانک ایران زمین

      بانک ایران زمین با اجرای طرح "فجر" در راستای حمایت از تولید کنندگان و تلاش برای بازگرداندن رونق به صنعت کشور، با رویکرد تعاملی به منظور تسهیل در باز پرداخت دیون، فرصت ویژه‌ای را برای مشتریان بدهکار خود فراهم کرده است.

      اتحاد و همدلی کارکنان؛ افزایش سرمایه بانک و رتبه برتر بانک ایران زمین

      در گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب تاکید شد؛

      اتحاد و همدلی کارکنان؛ افزایش سرمایه بانک و رتبه برتر بانک ایران زمین

      اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران ارشد، مدیران و روسای شعب سراسر کشور بانک ایران زمین، به منظور تشریح اهداف بانک درسالن همایش های هتل المپیک گرد هم آمدند.

      جابجایی محل شعبه بافق بانک ایران زمین

      جابجایی محل شعبه بافق بانک ایران زمین

      در راستای ارتقا و بهینه سازی عملکرد شعب، محل شعبه بافق یزد بانک ایران زمین تغییر کرد.

      بررسی عملکرد نه ماهه شعب استان گیلان بانک ایران زمین

      بررسی عملکرد نه ماهه شعب استان گیلان بانک ایران زمین

      با حضور مدیر استان، معاون اجرایی و معاونین شعب استان گیلان بانک ایران زمین با هدف بررسی عملکرد شعب در نه ماه گذشته با توجه به اهداف تعیین شده ابلاغی مورد بررسی قرار گرفت.

      در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است/ در عصر دیجیتال، آگاهی ملاک اصلی تصمیم گیری است

      مدیر عامل بانک ایران زمین؛

      در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است/ در عصر دیجیتال، آگاهی ملاک اصلی تصمیم گیری است

      مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت شناخت و رصد رفتار مشتری در بهبود ارائه خدمات بانکها افزود: در بانکداری جدید برای ارائه خدمات و تولید محصولات، مشتری در مرکز و نقطه‌ی اصلی توجه بخشهای مختلف سازمان بوده و این امر با شناخت از نیازهای مشتریان و تعریف انواع خدمات بر آن مبنا است.

      انتصاب سرپرست اداره سرمایه انسانی بانک ایران زمین

      انتصاب سرپرست اداره سرمایه انسانی بانک ایران زمین

      از سوی مدیرعامل بانک ایران زمین سرپرست اداره سرمایه انسانی بانک منصوب شد.

      بازاریابی و مشتری مداری مهمترین ابزار رقابت سالم است

      مدیراستانی بانک ایران زمین در نشست مشترک با مدیران تجارت الکترونیک پارسیان گفت:

      بازاریابی و مشتری مداری مهمترین ابزار رقابت سالم است

      مدیر شعب استان های اصفهان،قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری و مدیر ان استانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به منظور تعامل بیشتر در زمینه ارائه هر چه بهتر و با کیفیت تر خدمات به مشتریان و به ویژه پذیرندگان پایانه های فروش با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند .