• لیست نظرسنجی‌ها

    • نظر سنجی
      عنوان: نظر سنجی
      کاربر: کاربر ناشناس



      مشتری گرامی

      با سلام ، در راستای ارج نهادن به خواسته ها و انتظارات شما و همچنین ارتقای سطی کیفی و محتوای مطالب وب سایت بانک ایران زمین در نظر داریم با بررسی این پرسشنامه خدمت رسانی بهتر و بیشتر را به شما مشتریان گرامی تحقق بخشیم.

      ضمن تشکر از همکاری شما خواهشمندیم در هنگام پاسخ دادن ، دقت و صراحت لازم را مبذول فرمایید.

       


      ردیف سوال
      1 جنسیت



      2 سن :






      3 تحصیلات:







      4 پست الکترونیک :

      5 میزان رضایتمندی کلی شما از خدمات بانک در چه حد است ؟





      6 تنوع خدمات بانکی و خدمات الکترونیک بانک را چگونه ارزیابی می کنید ؟





      7 اطلاع رسانی بانک در مورد خدمات بانکی در چه حدی است ؟





      8 نحوه دسترسی به اطلاعات و جستجوی آنها چگونه است ؟





      9 سهولت دسترسی به شعب بانک را چگونه ارزیابی می کنید ؟





      10 محیط داخلی ، چیدمان دکور و امکانات رفاهی داخلی شعب مناسب است ؟





      11 نمای خارجی شعب بانک تا چه میزان از زیبایی برخوردار است ؟





      12 سرعت و دقت کارکنان به درخواسته های شما در چه حدی ارزیابی می شود ؟





      13 نحوه برخورد کارکنان با مشتریان چگونه است ؟





      14 رازداری و حفظ اسرار مشتریان توسط کارکنان بانک چگونه است ؟





      15 ارزیابی شما از پوشش و ظاهر کارکنان چگونه است ؟





      16 ارزیابی شما از ساختار گرافیکی وب سایت بانک ازلحاظ زیبایی و جذابیت چگونه می‌باشد؟





      17 نحوه ارائه مطالب و محتوای وب سایت بانک را چگونه ارزیابی می کنید ؟





      18 تا چه حد محتویات سایت بانک ، دربر آورده شدن نیازهایتان موثر است ؟





      19 میزان رضایت کلی شما از وب سایت بانک چگونه است ؟





      20 پیشنهادات و انتقادات شما برای بهبود ارائه خدمات توسط بانک چیست ؟