ورود به اینترنت بانک
باشگاه مشتریان
پرداخت قبوض
درباره بانک
انواع سپرده
خدمات ریالی
خدمات ارزی
اخبار
چند رسانه ای
ارتباط با مشتریان
30 اردیبهشت 1401
en
تماس
پیوندها
نقشه سایت
ورود
پورتال بانک ایران زمین
سوالات متداول
(جزئیات)
جزئیات
دسته های سوالات متداول
متفرقه
راهنمای پرتال
پرسش و پاسخ آسان
سهام
سوالات متداول، افتتاح سپرده آنلاین غیر حضوری
سوالات متداول
صفحه اصلی
جستجوی سوال
زیر دسته ها
متفرقه
(2)
راهنمای پرتال
(1)
پرسش و پاسخ آسان
(0)
سهام
(0)
سوالات متداول، افتتاح سپرده آنلاین غیر حضوری
(14)
لیست سوالات دسته سوالات متداول
1 :
سوال1
2 :
راهنمای بخش مدیریت پورتال
3 :
برای چه مشتریانی امکان احراز هویت هوشمند وجود دارد؟
4 :
چگونه از مراحل انجام فرآیند احراز هویت هوشمند مطلع شویم؟
5 :
در گرفتن عکس از کارت ملی مشکل دارم چه کاری انجام دهم؟
6 :
شماره موبایلم به نام من نیست و با خطای شماره ملی و شماره موبایل تطابق ندارد مواجه می شوم؟
7 :
اطلاعات نمایش داده شده به من، شماره موجود در پشت کارت ملی/ تاریخ تولد/ شماره ملی نادرست است چه اقدامی باید انجام دهم؟
8 :
برای من فقط تعریف مشتری شده و سپرده افتتاح نشده؟
9 :
برای من فقط تعریف مشتری صورت گرفته آیا امکان عودت وجوه پرداختی وجود دارد؟
10 :
پس از افتتاح سپرده چه اطلاعاتی به من نمایش داده می شود
11 :
در صورتیکه پس از گذشت 72 ساعت کارت بانکی برایم ارسال نشود چه اقدام انجام دهم؟
12 :
درصورتیکه کارت ارسالی دارای مشکل باشد و امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد چه اقدامی انجام دهم؟
13 :
رمز سرویس های بانکداری مدرن (ورود و انتقال) چگونه ارسال می گردد؟
14 :
چگونه کارت خود را فعال کنم؟
15 :
چگونه رمز اول و دوم کارت خود را دریافت نمایم؟
16 :
در صورتیکه رمز سرویس های بانکداری مدرن برایم ارسال نگردید چه اقدامی انجام دهم؟
برگشت به بالا
سوالات و پاسخ های مربوطه
1: سوال1
پاسخ 1
2: راهنمای بخش مدیریت پورتال
جواب سوال تستی
3: برای چه مشتریانی امکان احراز هویت هوشمند وجود دارد؟
در حال حاضر صرفا برای مشتریانی که کارت ملی هوشمند دارند
4: چگونه از مراحل انجام فرآیند احراز هویت هوشمند مطلع شویم؟
به محض نصب اپلیکیشن فراز توسط مشتری جدید لینک مربوط به ویدئوی آموزشی برای ایشان ارسال خواهد شد.
5: در گرفتن عکس از کارت ملی مشکل دارم چه کاری انجام دهم؟
لطفا کارت ملی خود را برروی یک سطح صاف و با پس زمینه سفید قرار دهید
6: شماره موبایلم به نام من نیست و با خطای شماره ملی و شماره موبایل تطابق ندارد مواجه می شوم؟
لطفا در اولین فرصت نسبت به به نام کردن خط خود اقدام فرمائید
7: اطلاعات نمایش داده شده به من، شماره موجود در پشت کارت ملی/ تاریخ تولد/ شماره ملی نادرست است چه اقدامی باید انجام دهم؟
لطفا با مرکز تماس بانک به شماره 24809-021 تماس حاصل فرمائید
8: برای من فقط تعریف مشتری شده و سپرده افتتاح نشده؟
در صورت داشتن سابقه چک برگشتی و یا تسهیلات معوق و ... امکان افتتاح سپرده برای شما وجو ندارد و ابتدا می بایست نسبت به رفع موانع اقدام فرمائید
9: برای من فقط تعریف مشتری صورت گرفته آیا امکان عودت وجوه پرداختی وجود دارد؟
لطفا با مرکز تماس بانک به شماره 24809-021 تماس حاصل فرمائید و پس از بررسی های لازم امکان انتقال وجه از طریق اداره خزانه داری وجود خواهد داشت
10: پس از افتتاح سپرده چه اطلاعاتی به من نمایش داده می شود
شماره سپرده- شماره کارت- شماره شبا-
CVV2
- تاریخ انقضای کارت به شما نمایش داده می شود
11: در صورتیکه پس از گذشت 72 ساعت کارت بانکی برایم ارسال نشود چه اقدام انجام دهم؟
لطفا با مرکز تماس بانک 24809-021تماس حاصل فرمائید
12: درصورتیکه کارت ارسالی دارای مشکل باشد و امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد چه اقدامی انجام دهم؟
لطفا با مرکز تماس بانک 24809-021 تماس حاصل فرمائید و سپس نسبت به ارسال درخواست مبنی بر صدور کارت المثنی اقدام فرمائید
13: رمز سرویس های بانکداری مدرن (ورود و انتقال) چگونه ارسال می گردد؟
پس از افتتاح سپرده رمز سرویس ها برای شما پیامک می گردد
14: چگونه کارت خود را فعال کنم؟
از منوی کارت در اپلیکیشن خود امکان فعال سازی کارت شما وجود دارد
15: چگونه رمز اول و دوم کارت خود را دریافت نمایم؟
از منو کارت در اپلیکیشن خود امکان دریافت رمز اول و دوم کارت وجود دارد
16: در صورتیکه رمز سرویس های بانکداری مدرن برایم ارسال نگردید چه اقدامی انجام دهم؟
لطفا با مرکز تماس با شماره 24809-021 تماس حاصل فرمائید
برگشت به بالا