• آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار
    • طبقه بندی اخبار
    • جلب رضایت تمامی ذینفعان، هدف اصلی بانک است

      جلب رضایت تمامی ذینفعان، هدف اصلی بانک است

      جلب رضایت تمامی ذینفعان، هدف اصلی بانک است

      ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان، رعایت اصول حرفه ای بانکداری، پایین آوردن قیمت تمام شده پول در بانک از مهمترین اهداف و اولویت های بانک ایران زمین در سال جاری است.



            به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، سید کمال سید علی، مدیر عامل بانک ایران زمین در گردهمایی مدیران مناطق و شعب این بانک که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شده بود، با بیان این مطلب گفت: موفقیت هر بنگاه اقتصادی خصوصی از جمله یک بانک در گرو رضایت تمامی ذینفعان آن بنگاه است بنا بر این ما هم به عنوان یک بنگاه اقتصادی که در قالب بانک فعالیت اعتباری انجام می دهیم باید برای کسب موفقیت، رضایت ذینفعانمان را کسب کنیم.
      وی افزود: مشتریان، سهامداران و کارکنان بانک، ذینفعان ما هستند از این رو باید برنامه ها و اقدامات را به گونه ای تدوین و اجرا کنیم که رضایت هر سه دسته فراهم شود و مشتریان باید احساس امنیت کنند و رضایت شان جلب شود چرا که اگر حتی یکی از این سه گروه ناراضی باشند قطعا نمی توانیم در تحقق اهداف بانک موفق باشیم.
      مدیر عامل بانک ایران زمین ادامه داد: گام نخست در کسب رضایت مشتریان، ارائه خدمات مطلوب به آنان است.برای ارائه این خدمات نیز باید نیروی انسانی کارآمد و کاربلد در اختیار داشته باشیم. به همین خاطر نیز تقویت واحد آموزش بانک برای افزایش سطح توانایی ها و قابلیت های کارکنان بانک یکی از اولویت های نقشه راه تدوین شده برای سال جاری است. و در انتخاب پرسنل اصول حرفه ای حتما باید رعایت شود و جلوی تصمیم های غلط باید گرفته شود. چه از طرف ستاد باشد و چه از طرف صف و سعی کنیم حداقل ها رعایت شود.
      سید علی با اشاره به شرایط فعلی بازار پول گفت: رقابت شدیدی میان بانک ها برای جذب منابع بیشتر و ارزان قیمت تر در جریان است و اگر بخواهیم سهم خود را از این بازار کسب کنیم باید بر تلاشهایمان بیفزاییم. شناخت نقاط قوت و ضعف بانک ایران زمین برای سرمایه گذاری در تقویت مزایای رقابتی و برطرف کردن مشکلات بسیار حائز اهمیت است.
      وی ادامه داد: برخورداری از 350 شعبه در سراسر کشور یکی از مزایای رقابتی ما نسبت به بسیاری از بانک های خصوصی است که حتی سابقه فعالیتی به مراتب بیشتر از ما دارند. از این رو ما باید هر چه سریع تر نسبت به افزایش کارآیی و امکانات شعب بانک اقدام کنیم.
      مدیر عامل بانک ایران زمین در همین رابطه ضمن اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در زمینه تجهیز شعب بانک گفت: با اقداماتی که در شرف انجام است بزودی مشکل دستگاه های کارتخوان و زیر ساخت های آی تی بانک در شعب برطرف می شود و این امکان بوجود می آید که در حوزه بازاریابی و ارائه خدمات الکترونیکی هم بتوانیم ورود جدی تری پیدا کنیم.
      سیدعلی افزود: به صورت جدی پیگیر دریافت مجوز فعالیت های ارزی برای بانک هستیم و امیدوارم بزودی این مجوز توسط بانک مرکزی برای بانک ما صادر شود. البته همزمان با این تلاش ها، برنامه ریزی ها برای آموزش کارکنان در راستای صدور حواله های ارزی و ضمانت نامه ها در جریان است.
      مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: خوشبختانه توانسته ایم در پایان سال گذشته افزایش سرمایه بانک را ثبت کنیم و در حال حاضر میزبان بخشی از بازنشستگان خدوم صنعت نفت کشورمان به عنوان سهامدار هستیم اما نباید به همین مقدار اکتفا کنیم و باید اقدامات جدی تری برای ارائه خدمات مورد نیاز این حوزه بسیار مهم یعنی صنعت نفت کشورمان در قالب گشایش ال سی، صدور ضمانت نامه های ارزی و ...انجام دهیم.
      وی افزود:در بعد داخلی نیز با توجه به اهتمام ویژه ای که هیات مدیره بانک نسبت به رضایت کارکنان زحمتکش بانک ایران زمین داشته و دارند به دنبال این هستیم که زمینه بهبود شرایط مالی کارکنان را فراهم آوریم.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر: