• سرفصل اخبار
    • پربازدیدترین اخبار
    •  
    • فهرست اخبار
      تمرکز بر نیازهای مشتریان، وجه تمایز بانکداری دیجیتال

      تمرکز بر نیازهای مشتریان، وجه تمایز بانکداری دیجیتال

      فرهاد اینالویی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین در تشریح نقطه نظرات خود از بانکداری دیجیتال می‌گوید: "وجه تمایز بانکداری دیجیتال با اشکال دیگر بانکداری تمرکز آن بر نیازهای مشتری و داده‌محور بودن آن است، این داده‌محور بودن است که کلان داده‌ای از مشتری به سیستم بانکی می‌دهد و این کلان‌داده‌ها هستند که تشخیص می‌دهند چه تسهیلاتی می‌تواند در اختیار مشتری قرار دهد."

      اعلام شماره جدید پیامک های اطلاع رسانی به مشتریان بانک ایران زمین

      اعلام شماره جدید پیامک های اطلاع رسانی به مشتریان بانک ایران زمین

      شماره جدید پیامک های اطلاع رسانی بانک ایران زمین اعلام شد.

      انتصاب رئیس اداره حفاظت و انتظامات بانک ایران زمین

      انتصاب رئیس اداره حفاظت و انتظامات بانک ایران زمین

      عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین؛ طی حکمی محمدرضا رفیعی را به عنوان رئیس اداره حفاظت و انتظامات این بانک منصوب کرد.

      بازدید معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از مدیریت شعب استان یزد بانک ایران زمین

      بازدید معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از مدیریت شعب استان یزد بانک ایران زمین

      معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی به همراه مدیریت امور سرمایه انسانی، مدیر امور شعب استان ها و مدیر امور حراست بانک ایران زمین، با هدف بررسی عملکرد مدیریت شعب استان یزد، از این استان بازدید کردند.

      سی و هفتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

      سی و هفتمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

      پرونده این نشریه به پویش #سهم_من_برای_تالاب که از سوی بانک ایران زمین اعلام شده پرداخته، بانک ایران زمین در اقدامی هوشمندانه و به‌ تازگی حمایت خود را از پویش #سهم_من_برای_تالاب اعلام کرده است؛ اما اهمیت این اقدام چیست و چرا بانک ایران‌زمین، «تالاب» را به‌عنوان سوژه مسؤولیت اجتماعی خود در سال جاری برگزیده است؟

      ارائه خدمات متفاوت هدف گذاری 1400 در بانک ایران زمین

      در همایش مدیران استانی مطرح شد؛

      ارائه خدمات متفاوت هدف گذاری 1400 در بانک ایران زمین

      در همایش بررسی عملکرد مدیریت امور شعب استان های خوزستان و لرستان بانک ایران زمین که با حضور مدیران امور سرمایه انسانی و آموزش و شعب استان ها و مدیران و کارکنان این مدیریت برگزار شد، عملکرد این مدیریت در شاخص‌های سودآوری، جذب منابع، مدیریت مصارف و مطالبات و بانکداری مورد بررسی قرار گرفت.

      سی و ششمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

      سی و ششمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

      پرونده این نشریه به نقش روابط عمومی یک سازمان در برند سازی، ارتباط و تعامل مستمر با مخاطبان و مشتریان، مدیریت بحران و حتی افزایش فروش غیرقابل‌انکار می پردازد، طبیعتاً وقتی در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و حتی بازاریابی و تبلیغات از دنیای آفلاین و فاز سنتی به دنیای دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال واردشده است، باید این انتظار را داشته باشیم که روابط عمومی نیز بخشی از برنامه‌های بازاریابی امروزی در نظر گرفته شود.

      مشارکت بانک ایران زمین در پویش " ایران مهربان "

      مدیرکل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد؛

      مشارکت بانک ایران زمین در پویش " ایران مهربان "

      مدیرکل کمیته امداد استان تهران،گفت: بانک ایران زمین در جهت انجام مسئولیت های اجتماعی، با مشارکت در پویش « ایران مهربان» و حمایت از هزار یتیم و فرزند محسنین دیگر، تعداد فرزندان مورد حمایت خود را به دو هزار فرزند رساند.

      دوره های آموزشی بدو خدمت بانک ایران زمین برگزار شد

      دوره های آموزشی بدو خدمت بانک ایران زمین برگزار شد

      دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید الاستخدام بانک ایران زمین در استان های تهران، البرز، قزوین و زنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

      ارائه خدمات و توسعه بانکداری دیجیتال از اهداف اصلی بانک ایران زمین است

      در مراسم تجلیل و معارفه مدیریت استانی مطرح شد:

      ارائه خدمات و توسعه بانکداری دیجیتال از اهداف اصلی بانک ایران زمین است

      با حضور مدیران امور شعب استان ها و سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین مراسم تجلیل و معارفه مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری این بانک برگزار شد.